DILLUNS

A PUNT DE SORTIR

Aquest matí molts no hem necessitat despertador per obrir els ulls i aixecar-nos del llit. Estàvem nerviosos, i hem estat pendents de cada moment del rellotge i vigilant que no hi faltés res a la maleta. A poc a poc, hem anat arribant a la placeta del davant del col·legi. Després d'acomiadar-nos dels pares hem anat escollint els seients de l'autobús que minuts després ens portaria cap a l'estació Lleida - Pirineus, on iniciaríem el nostre viatge cap a Madrid. Als seients de l'AVE hem pogut veure com cada cop ens trobàvem més a prop de la nostra destinació viatjant a una velocitat de 300km/h.

ARRIBADA

Un cop hem arribat a l'estació d'Atocha cadascú ha agafat la seva maleta i hem anat fins a la plaça on hi ha situat el Museo de Arte Reina Sofía. Allà hem esmorzat i hem continuat el nostre trajecte fins a l'hotel Tryp Atocha. Quan hi hem arribat, hem deixat les maletes i gairebé no hem tingut temps de gaudir del meravellós hotel de quatre estrelles.

PUERTA DEL SOL

Tothom tenia ganes de quedar-se descansant en aquell hotel de quatre estrelles, còmode, tranquil i acollidor, però el dia gairebé encara no havia començat i tots estàvem molt cansats. Així que hem agafat forces i hem anat cap a la Puerta del Sol. És una plaça molt gran, assolellada i plena de gent! Allà molts companys s'han fet fotografies amb persones disfressades de personatges populars com el Bob Esponja i Toy Story. Després, ens hem posat una mica més seriosos per escoltar com el Manel ens explicava la història dels diferents monuments que hi ha en aquesta plaça, com el Oso y el Madroño, l'estàtua de Carlos III, la Casa de Correos...

PLAZA MAYOR

Persones disfressades, botigues de records, gent de gom gom, l'estàtua eqüestre de Felip III, la casa de la Panadería, edificis meravellosos... i molt més ha estat el que hem pogut veure a una de les places més boniques de Madrid, la Plaza Mayor. Quan hi hem arribat el Manel ens ha explicat una breu història sobre la plaça i després hem pogut gaudir de temps lliure per comprar alguns productes típics de la ciutat: clauers, imants, samarretes, figuretes... Mentre la majoria dels companys han aprofitat l'estona per a fer-se fotos a la plaça, altres en canvi s'han comprat un xiulet que imitava el cant d'un ocell, la veritat una mica molest. Tot i això a tots ens ha agradat l'estona que hem passat a la Plaza Mayor.

PLAZA DE LA VILLA

Després d'un petit descans, d'una llarga i interminable sessió de fotos i d'una compra d'obsequis i altres a la Plaza Mayor, hem anat amb pas àgil cap a la Plaza de la Villa. No podíem amb les nostres ànimes i encara no era ni mig matí! En canvi, el Manel, caminava actiu i sense aturar-se. Un cop a la plaça, els professors ens han explicat algunes curiositats sobre aquesta i sobre l'ajuntament de Madrid, també conegut com "Casa de la Villa". Tots hem aprofitat per descansar uns minuts i altre cop intentant seguir el pas del Manel, ens hem dirigit cap a la Catedral de Almudena.

CATEDRAL DE ALMUDENA I PALACIO REAL

Ha estat un dia amb pressa i ple de coses a fer i visitar. Tots nosaltres caminàvem amb pas lleuger i compassat amb ganes de veure la Catedral de Almudena i el famós Palacio Real, però cada cop estàvem més cansats i el camí se'ns anava allargant i allargant... Per fi hem arribat! Tothom buscava un lloc on seure per poder descansar, ja fos un banc, un esglaó o el mateix terra. Estàvem davant de la Plaza de Oriente, on hem dinat i ens he acomodat una estona. A l'acabar de dinar hem fet algunes fotos, li hem donat una moneda a l'home de la guitarra i hem marxat rumb Palacio Real. Abans, però, hem pogut gaudir d'uns minuts per contemplar la Catedral de Almudena. El Palacio Real és enorme i molt luxós tot i ser un palau amb molts anys. De les més de 2.000 sales que hi ha, nosaltres hem tingut la sort de veure'n les 25 més importants, les quals un guia ens ha destacat una curiositat de cadascuna.

RETORNANT A L'ÈPOCA EGÍPCIA

Després de travessar caminant una bona part de Madrid, el que volíem la majoria de nosaltres era descansar, trobar algun lloc on poder seure i renovar forces per disposar de l’energia suficient que necessitàvem per la resta de la tarda. Un cop hem arribat al final d’unes eternes escales hem pogut gaudir de la vista del meravellós temple de Debod, un regal per part d’Egipte agraint l’ajuda que Espanya li va proporcionar en la crida internacional que va tenir lloc per salvar els temples de Nubia. Molts, al veure que hi havia un llarg banc de pedra que formava part del monument, han preferit seure i veure només la part del davant del temple, mentre que alguns que no volien perdre’s cap detall han decidit fer la volta a la construcció per poder observar-la completament i fer-se fotos. El Manel ens ha explicat breument la història i l’origen del temple, i a continuació hem tornat a l’hotel per poder dutxar-nos, canviar-nos de roba i decidir quina pel·lícula preferíem mirar aquesta nit al cinema, després de sopar.

PASSEJANT PER LA GRAN VIA

Caminant per la calle Preciados vam arribar a la Plaza de Callao on vam trobar una gala molt especial. La premiere de los Juegos del Hambre tenia lloc en aquella plaça sota l’atenta mirada de la Gran Vía i de centenars de persones que desitjaven obtenir una signatura de Jennifer Lawrence, una de les actrius que protagonitza la primera pel·lícula de la saga. La pel·lícula està basada en la novel·la de Suzanne Collins, on els personatges han de realitzar una sèrie de proves que el Capitoli, és a dir les persones que tenen el poder de Panem, organitzen per a humiliar a la població. Tots els companys vam viure en primera persona el que era una premiere d’una pel·lícula a la gran ciutat, i tot i que ens hi volíem quedar més estona per a poder sentir més l’emoció d’estar allí, vam haver de seguir caminant per la Gran Vía per poder anar a sopar.

Vam sopar a un restaurant italià, anomenat Ginos, on pizzes, macarrons, amanides, refrescos i pastissos van arribar a les taules per a poder recuperar les forces d’un dia que havia estat molt llarg.

UNA DE CINE

Ens vam estar molta estona al restaurant per això casi fem tard al cine anomenat Acteon, on la pel·lícula tant esperada per totes les nenes començava a les 10:30, per sort vam arribar-hi just a temps. Allà havíem de decidir entre dos pel·lícules "Todos los días de mi vida" o "Intocable", totes les nenes van triar la primera ja que era més romàntica i més entretinguda. La pel·líucla tractava sobre una parella que tenien un accident molt greu de cotxe, on la noia perdia la memòria per sempre i el marit l'havia de reconquistar. Tots i totes vam sortir molt emocionats de la pel·lícula. Al arribar al hotel estàvem rebentats.

-Obss

1. M'agrada molt el vostre diseny del bloc i la manera que feu les entrades.

2. El blog està molt bé noies! Si fos per mi tornaria a Madrid només per veure un altre cop una prèmiere com la de Los Juegos Del Hambre :D

3. Nenees!! m'agrada molt el vostre bloc, esta molt bé la manera que l'heu fet:)

4. M'agrada molt el votre bolog ens haureu d'ensenyar com es fa tot aixo que no en tenim ni idea que es un lio, bueno nenes que el teniu molt xulo.